SAMBUTAN HARI BAPA BERSAMA DENGAN GINTELL DAN DATO' JALALUDIN HASSAN

DATO' JALALUDIN HASSAN membuat penampilan khas sebagai duta GINTELL di 1 Utama Shopping Centre, PJ, untuk bertemu dengan para pelanggan GINTELL untuk meraikan Hari Bapa.
Bersempena dengan pameran kesihatan ini, GINTELL telah menjemput duta GINTELL Dato’ Jalaludin Hassan untuk menyertai pameran kami pada 18 Jun 2017, jam 3 petang untuk berinteraktif dengan pelanggan.

Menjaga anak adalah pekerjaan sepenuh masa untuk ibubapa. Dalam keseronokan menjalani rutin keibubapaan, pelbagai tekanan juga dirasai. Kini, GINTELL memperkenalkan Pakej Kebahagiaan Berganda sempena Hari IbuBapa. Satu hadiah untuk ibubapa anda, manakala satu lagi pula dihadiahkan oleh GINTELL kepada anda, supaya anda dan ibubapa anda dapat menjalani kehidupan yang lebih bahagia dan sihat.
GINTELL De’ Space U.F.O
GINTELL De’ Space kerusi urut U.F.O adalah kerusi urut yang memenuhi keperluan untuk semua. Dengan adanya GINTELL Dé Space, segala kepenatan akan hilang dengan keseronokan dan kepuasan urutan yang selesa. Penggelek QUAD 3D akupuntur diperkenalkan untuk memenuhi keperluan setiap orang. Ciri-ciri ini memberi urutan wisdomatic yang disesuaikan dengan saiz badan anda. Selain itu, pengesan pintar dengan tepat mengikut titik Akupuntur badan anda yang dapat menyenangkan seluruh badan. Selain itu, Aero V-Trek akan mengikuti setiap lengkung badan anda bagi menyediakan urutan yang persisi dan disasarkan dengan ergonomik dan keselesaan dari leher ke paha. Aero V-Trek ini akan membantu melegakan sakit belakang dan pinggang dan melegakan sengal otot. Selain itu, Regangan 180 Space Stretch akan membantu melegakan dan menghilangkan penat anda setelah seharian penat bekerja.

GINTELL De’Vano S FUNtastic Sofa
GINTELL De’Vano S FUNtastic Sofa adalah sofa urutan pertama yang mempunyai kontur urutan terpanjang dari leher sampai paha. Lanjutan Trek V yang berukuran 105cm panjang dapat melegakan kesakitan dan tekanan anda dengan urutan yang selesa pada bahagian leher, pelvic, punggung dan paha. Teknologi penggelek urut berhaba 3D merangsang pengedaran darah dan memperbaiki metabolisme untuk meredakan nyeri bahu. Selain itu, ciri beg tekanan udara pada sofa urutan ini membentuk dan membetulkan pinggul dan paha untuk memastikan anda terus tampil anggun. Diperkemas dengan fabrik yang berwarna ceria dan cerah, GINTELL De’Vano S FUNtastic Sofa adalah sofa urutan yang bergaya modern dan ergonomik. Sofa urutan ini mempunyai 4 sistem kawalan mudah dan mesra pengguna. GINTELL De’Vano S FUNtastic Sofa yang ringan dan bersaiz kecil ini adalah pilihan yang tepat dan sempurna untuk kediaman dan juga pejabat kerana sofa ini sesuai untuk diletakkan di mana-mana sahaja.

GINTELL memperkenalkan Pakej Kebahagiaan Berganda sempena Hari IbuBapa. Satu hadiah untuk ibubapa anda, manakala satu lagi pula dihadiahkan oleh GINTELL kepada anda, supaya anda dan ibubapa anda dapat menjalani kehidupan yang lebih bahagia dan sihat. Promosi dari harga RM4988*, tertakluk kepada terma dan syarat.

GINTELL adalah salah satu rangkaian produk penjagaan kesihatan yang terkenal di Malaysia. Kini, GINTELL mempunyai lebih daripada 100 cawangan di pusat membeli belah terkemuka di serata Malaysia dan diiktiraf oleh Malaysia Book of Records bagi “Rangkaian Produk Penjagaan Kesihatan Terbesar”!

Untuk maklumat yang terlanjut, hubungi Talian Khidmat Pelanggan 1800886332 atau layari www.gintell.com, GINTELL MALAYSIA Facebook, Instagram #GINTELLMALAYSIA dan juga GINTELL WeChat.
Previous Post Next Post