Wednesday, 27 July 2016

MINYAK HERBA ASMA MUJARAB, MINYAK PENAWAR


MINYAK HERBA ASMA MUJARAB
Selalunya kalau saya guna minyak sapu luaran, saya agak cerewet juga. Kerana pengalaman menggunakan pelbagai minyak sapu luaran, kebanyakannya tidak sesuai dengan saya dan anak saya. Baru ni nak cuba pulak Minyak Herba buatan tempatan kerana baca banyak gunanya. 

MINYAK HERBA ASMA MUJARAB nama brandnya. Yang utama, boleh sembuh asma dan lelah. Jadi cubalah dekat anak. Sapunya pada bahagian depan leher ke dada, bahagian belakang lak dari leher ke belakang belikat. Saya sapu kat tapak kaki anak juga.... dah dua malam guna, alhamdullillah anak dah kurang muntah malam, dan 'wheezing' dia.
Saya cuba juga tadi. Kulit saya sensitif, tak boleh sebarang luka mesti terus gatal. Jadi saya sapulah MINYAK HERBA ASMA MUJARAB ini pada yang luka gatal, alhamdullillah juga dalam setengah jam lega rasa sakit luka gatalnya. Bolehlah cuba. 

Minyak ni tak berminyak. Dia resap bila kita gosok lama. Tak macam setengah minyak, dia berminyak sangat. Bau akar kayu. Tak lah busuk tapi kita tau lah itu bau minyak akar kayu. Tak kuat pun baunya. Minyak Herba ni tidak berangin atau panas. Jadi untuk anak-anak sesuailah. 

Kalau nak bercuti kemana-mana elok juga dibawa ini kerana boleh redakan gigitan, lenguh-lenguh, sakit perut ke. Bagus kan? Banyak gunanya. Yang penting toyibbah. 

MINYAK HERBA ASMA MUJARAB dah hologramkan produk mereka jadi bagi mereka yang mementingkan produk tempatan asli terutama yang produk kesihatan macam ini boleh tengok macamana nak tau bezakan produk mereka dengan yang lain pada pautan dibawah. 

PAUTAN VIDEO YOUTUBE

Ramai yang testimoni keberkesanan produk ini, boleh baca kat sini. Banyak juga testimoni lain, boleh klik disini

Ini pulak senarai agen-agen mereka diseluruh negara. Manalah tau nak mencari kan...

Kalau ada nak tanya apa-apa, boleh hubungi Ibu Pejabat mereka, bahagian pemasaran, En. Hafis 013 480 6787. Boleh juga ke website mereka http://herbaasma.com/

0 comments:

Post a Comment

Sila Komen